marți, 22 aprilie 2008



Dumnezeu sa te ierte Adina!



Ps: Viata are prioritate oameni buni. Nu pot sa va scriu mai mult, sunt socat. Nu dati viata pe nimic, oricat v-ar fi de greu! Ajutati-va cat de mult puteti intre voi! In rest tacere...

23 de comentarii:

Anonim spunea...

O stiai personal?

Desene Animate spunea...

@aurel
foarte bine

Anonim spunea...

Ce ma face sa nu te cred?

Desene Animate spunea...

cine stie ce fel de idiot adunat de pe unde oi fi adunat mai esti. oameni ca tine ar trebui sa fie in locul adinei, pe care am cunoscut-o foarte bine cretinule.

Anonim spunea...

Nu te cred!

Anonim spunea...

eu te cred.
Dumnezeu s-o ierte!

Anonim spunea...

Va sugerez sa nu luati drept model comportamentul acestei tinere si sa va comportati frumos, pentru a deveni niste tineri viabili pentru societate.

Desene Animate spunea...

@rigid
mai bine ne-ai SUGEra tu altceva

Anonim spunea...

Pai tie si familiei tale va dau sa SUGErati toata ziua, deviatilor!

Desene Animate spunea...

Bai lasule, de unde-mi cunosti tu familia?

Anonim spunea...

Nu iti cunosc familia dar cred ca e la fel ca tine, de vreme ce te-au crescut.

Anonim spunea...

Aurel
E mai simplu sa injuri decat sa fii om, nu? Acelasi lucru l/as putea face si eu. Dar nu o sa-l fac. Desi meriti cu varf si indesat. Daca omul ti-a spus de la bun inceput ca o cunostea pe fata, ce era de greu de acceptat? Ia un moment si gandeste-te. Daca una din cele mai bune prietene ale tale ar fi disparut de pe lumea asta intr-un mod ca asta, iar unul oarecare ti-ar fi aruncat in fata asemenea aberatii, tu cum te-ai fi simitit? Cum te/ar fi durut?? Ce i-ai fi spus?
Nu sunt intruchiparea perfectiunii, nu ma dau maicuta Filofteia si nu tin nici lectii gratuite de morala. Sunt un om ca toti oamenii, cu greseli si fara. Dar niciodata, in viata mea, nu am facut rau intentionat nimanui, nu am injurat gratuit, asa cum faci tu. Nu vad rostul. Nu vad ce-as castiga din asta. In afara de dispertul altora, nu ar fi nimic.
Frumos ar fi sa taci. Sa-ti vezi de ale tale si sa-i lasi pe altii in pace, cu durerea lor.

Anonim spunea...

Anonim, fa pasi!

Anonim spunea...

@Rigid Aurel
Fa ceva mai util decat sa apuci castraveti cu curul pe bloguri!

Anonim spunea...

Aurele, se vede treaba ca esti imbecil. Daca pana acum credeam ca mai ai o speranta, acum m-ai convins.
Desene, d c ii mai publici comentariile astuia?

Desene Animate spunea...

anonim
e blog liber, din pacate diun cand in cand mai apar si idioti care fac astfel de gesturi. insa cam am o banuiala cine e domnul si sa nu se mai mire fiindca nu-i rasp la telefon.
aleksey
notiunea de utilitate la el inseamna ideletnicirea cu lucruyl manual... si stie el de ce vorbesc

Anonim spunea...

@Desene
Daca intuiesc ca ar fi vorba de o persoana cunoscuta de amandoi, nu trebuie sa ne facem griji: s-a deschis sezonul la vanatoarea de ursi bruni si oricum sunt pe cale de disparitie.

Anonim spunea...

Vai de steaua voastra, soareci plapanzi ascunsi in spatele calculatorului, ce sunteti!

Desene Animate spunea...

@rigid aurel
eu personal as vrea sa te cunosc, sa stam fata in fata si sa vad cum imi spui tu tot ce-mi spui acum privindu-ma in ochi, te bagi?

Anonim spunea...

@Aurel
Lasa-l pe Desene, nu ar fi cazul sa te vezi cu el pentru ca poate nu reusesti sa il dovedesti. Insa ma ofer eu sa ne vedem fata in fata si sa imi spui ce vrei sa imi spui, convins ca desi am o constitutie plapanda, nu forta face totul.
@Desene
Crezi ca va vrea sa se vada cu mine? Cred ca ii e frica si de mine, chiar daca inaltimea si greutatea nu prea ma avantajeaza. Of, cati lasi pe bloguri in zilele astea!

Anonim spunea...

Desene, sa ma pupi in c**.
Alexey, taran obosit, nu ai terminat de dat la sapa? Nu mai apari cu comentarii?

Desene Animate spunea...

@rigid
felicitari ai reusit sa nr faci sa ne fie scarba de tine. cum spuneam la inceput "oameni ca tine ar trebui sa fie in locul Adinei".Ignore

Anonim spunea...

@Aurel
Prietene, ai partial dreptate, numai ca am supervizat-o pe ma-ta in timp ce dadea cu sapa. Dispari din peisaj jeg obosit!