vineri, 21 decembrie 2007

Sub pleoapele ei (partea a II-a)

Aud o soapta...o voce feminina-mi spune:
" Esti sub pleoapele mele, nu te teme! Dimineata am sa ma trezesc si tu ai sa adormi, pana ce noaptea mea se va intoarce. Sa nu pleci vreodata! Ma auzi? Sa nu pleci de aici...e singurul loc unde mai pot fi fericita, fiindca esti tu acolo. Esti tu si e vara sub pleoapele mele..." . Tulburat inchid ochii.

Deodata ma trezesc si scot un sunet de uimire. Sunt afara pe trotuarul unui drum strajuit de palmierii ce se scalda in lumina unui soare aproape tropical.
Pe langa mine trec tot felul de oameni. Par a fi persoane importante, parca i-as cunoaste de o vesnicie pe toti. Pantaloni scurti albi, camasa inflorata, celebra "hawaiana". Pantaloni lungi albi, camasa alba, sacou subitre bleumarin, in picioare expadrile albe. Pe sosea, cabriolete. Masinile anilor ' 50-' 60, marci europene. Ma aflu intr-o riviera destul de exotica. Merg cativa pasi si vad plaja si oceanul. Totul e imens si foarte frumos. Inaintez.
Incep sa ma bucur din nou, sa simt bucuria copilului venit la mare, sau a adolescentului liber penru prima oara in viata, gata sa se indragosteasca pe tarmul oceanului.
Observ o silueta feminina. Ma apropii de ea . O fata, apreciez eu, de 17 ani. E imbracata intr-un deux piece rosu. Ii privesc chipul: foarte frumos!... dar si foarte cunoscut ?! Parca as fi din nou martorul uimit al unui sacaitor deja-vu. Deodata un sentiment de iubire aproape ca ma copleseste. Este ca si cum ma indragostesc la o prima aruncare de privire. Mi-e cald. Simt caldura mai ales in dreptul pieptului.
Apare din nou nelinistea : " De unde mi-e cunoscuta? nu stiu de unde s-o iau, dar simt ca o cunosc..." imi spun ingandurat si...dintr-odata pe langa mine trece un tanar care se indreapta spre ea, alearga mai degraba. O prinde in brate. Ea-i cuprinde capul in palme si-l saruta cu atat de multa pasiune, incat incep sa-i vad ca pe o imagine ce se topeste si usor, usor se transforma intr-o inima.
Brusc in jurul meu si pe toata plaja apar mii de cupluri. " De unde or fi aparut??" ma intreb. "Parca seamana toti intre ei" si observ ca vederea nu-mi este alterata. Toti seamana intre ei si sunt ca doua picaturi de apa cu cei doi ce se saruta. Doi cate doi, se joaca se tin de mana, se mangaie, altii se canta, imbratiseaza Soarele cu iubirea lor. Da, e foarte multa iubire, plutind in aer! Cald si iubire...
SOC : Prin fata mea un tanar trece alergand dupa o minge, sunt eu!!! Ma recunosc perfect. Sunt eu, ceva mai tanar , dar eu. Incep sa simt o teama, emotiile ma cuprind ,stomacul se conformeaza situatiei si-mi ofera celebra senzatie de "gol in burta". Il urma...ma urmaresc. Sunt unul dintre indragostiti. Prind mingea si reincep o partida de volei cu...
SOC! Este iubita mea, e aceeasi fata in costum deux piece rosu, de care acum ceva mai putin de 5 minute ma indragosteam, e chiar fata care se saruta cu...ma uit spre acel cuplu...SOC! ...baiatul acela. Baiatul acela sunt tot eu!!! Ma uit in jurul meu si simt ca ametesc. Sunt eu peste tot, nu mai inteleg nimic. Totul e atat de brusc, totul e atat de neverosimil. Aceeasi fata, adolescenta sau un pic mai matura si acelasi eu. Sunt extrem de confuz. Privirea mi se pierde spre ocean....
Va urma...

Niciun comentariu: